Új jelszó kérése
 

Jótállás, elállás

Prémium laptopjainkat itt tekintheti meg!

Tudnivalók a garanciáról, vásárlástól való elállásról!

Cégünk minden termékre garanciát vállal, és ügyelünk arra, hogy a használt laptopok úgy kerüljenek a polcainkra, hogy azok minden vevői igénynek megfeleljenek, versenyképes alternatívát kínálva a piacon. Az eszközök teljes körű hardveres és szoftveres tesztelésen, valamint alapos külső és belső tisztításon esnek át.

A prémium üzleti laptopokra 3 év, minden más laptopra 1 év, használt alkatrészekre 1 hónap, új alkatrészekre és tartozékokra 1-2 év a garancia. A Megrendelő kötelessége gondoskodni a hibás terméknek a Szállító telephelyére való eljuttatásáról (telephelyi garancia).

Mire nem érvényes a jótállás?

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
    Cégünk szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
    Természetes elhasználódás.

A jótállási időtartam a kézhezvétel napjával kezdődik.

A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. Ebben az esetben az oda-vissza szállítás és javítás költsége a mindenkori a vevőt terheli.

 

3 ÉV GARANCIA a prémium üzleti laptopokra

 

Minden, cégünknél vásárolt termékhez jár

számla

Magyar, kitöltött, lepecsételt garancialevél

3 napos cseregarancia

15 napos visszavásárlási garancia

*3 év garancia

*= Kizárólag üzleti laptopra érvényes

Megóvjuk a nem várt költségektől!

A Laptopbázis Garancia Szolgáltatással 3 évig nyugodtan alhat, a megvásárolt készüléke miatt nem kell aggódnia. Hiba esetén a javítás ÖSSZES költsége minket fog terhelni.

A Laptopbázis 3 év Garancia egyik feltétele, hogy Ön az éves felülvizsgálatra való igényét bejelentse az évforduló előtt 30 nappal.

Ez a műszaki felülvizsgálat INGYENES, és a Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás érvényességének végéig, évente szükséges megismételni.

Hogy Ön ne maradjon le az ingyenes felülvizsgálatról, minden évben az évforduló lejárta előtt 60-90 nappal emlékeztetni fogjuk a felülvizsgálat szükségességére a megadott e-mail címén. Ez az emlékeztető levél nem jelent automatikus jelentkezést a felülvizsgálatra, ezt csak Ön igényelheti nálunk e-mailben vagy postai úton.

A felülvizsgálatot munkatársunk telephelyünkön DÍJMENTESEN végez el. Amennyiben személyesen nem tudja a készüléket szervizünkbe behozni, a terméket futárszolgálattal vagy postai úton is eljuttathatja hozzánk. Igény szerint a szállítás lebonyolítását ügyfélszolgálatunktól is kérheti, ennek díja 2500 Ft/oda, 2500 Ft/vissza. A szállítás díja a Vásárlót terheli, melynek dupla értékét, azaz 10 000 forintot azonnal betesszük Online Pénztárcájába.

Laptopbázis 3 év Garancia

Igénybevételi Feltételek

A Laptopbázis 3 év Garancia a PCD Computer Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) valamint a jótállást igénybe vevő (a továbbiakban: Vásárló) által jelen feltételekben foglalt időtartam alatt és feltételekkel biztosít jótállást.

Jelen igénybevételi feltételek csak A Laptopbázis 3 év Garancia jótállás feltételeit rendezi, a megvásárolt termékkel kapcsolatos szerződési feltételeket külön dokumentum tartalmazza.

1. Mit jelent A Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás

1.1. Amennyiben anyag- és gyártási hibából eredő hiba következik be, javítás ingyenes intézését foglalja magában beleértve a munkaidőt és az alkatrészt.

1.2. A vásárolt készüléknek új készülékre történő cseréje kizárólag teljes meghibásodás esetén. Ez azt jelenti, hogy teljes meghibásodás vagy gazdaságtalan javítás esetén az Ön régi hibás készülékét új készülékre cserélik, amely műszakilag minimum megegyezik a régivel vagy jobb annál. Ebben az esetben az új készülék házhoz szállításának díjszabásakor a mindenkor érvényes alap házhoz szállítási költség irányadó. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe, ezt az ügyfél megrendelésére a szerviz külön díjtétel felszámítás ellenében vállalja.

Azonos értékű készülék rendelkezésre állásakor a Vásárló nem tarthat igény műszakilag fejlettebb készülékre, még akkor sem, ha az az eredeti beszerzési értékének megfelelne. Ebben az esetben nem a régi készülék beszerzési értéke a mérvadó, hanem kizárólag az új készülék értéke, valamint annak a régi készülékkel való műszaki összehasonlíthatósága.

Kérjük, minden esetben vegye figyelembe, hogy a régi készülék az összes eredeti tartozékával együtt a Szolgáltató tulajdonába kerül és a hozzá tartozó Laptopbázis Garancia szolgáltatás megszűntként kezelendő. Csere esetében kérjük, vigye magával a szervizbe, vagy adja át a cserét bonyolító képviselőnknek a készülék minden eredeti tartozékát. Amennyiben nem adja át az eredeti tartozékokat, akkor ezeket a szervizközpont a szokásos piaci áron számolhatja fel.

1.3. Megtérítés
Az igények készpénzben történő megtérítése nem lehetséges - teljes meghibásodás esetében sem.
Annak eldöntése, hogy a termék javítható, vagy termékcserére van szükséges, kizárólag a Szolgáltató hatásköre.

1.4 Milyen termékekre vehető igénybe a Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás?
A Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás minden üzleti laptopra igénybe vehető. Ezeket a laptopokat az alábbi linken tekintheti meg:

Prémium laptopjaink

A Szolgáltató fenntartja a változtatás jogát.

2. A Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás tartama

A Laptopbázis 3 év Garancia az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállásnak minősül, így az igénybevétel, érvényesítés feltételeit Szolgáltató szabadon, a jelen feltételek mellett biztosítja. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállás érvényesítésének feltételeit a termék megvásárláskor hatályos, a vásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételek tartalmazzák.

A Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás a jelen feltételekben meghatározott időszakra vehető igénybe, de nem haladhatja meg a 3 éves időtartamot.

2.1 Szolgáltatás Kezdete
A vásárlás napját követő nap 0.00 perckor veszi kezdetét.

3. A Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás érvényességére vonatkozó kizárólagos szabályok

A Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás kizárólag a következő esetekben vehető igénybe

A Vásárló kifejezetten elfogadja, hogy az évforduló lejárta előtt 30 nappal köteles írásban kérni a jótállással érintett, szerződésben szereplő termék ingyenes műszaki felülvizsgálatát a Szolgáltatótól (csak házhozszállítási díj fizetendő). (email:pcdcomputerkft@gmail.com vagy postai levél 4400 Nyíregyháza, Dózsa György u. 23. fsz/10.). A megvásárolt termékkel együtt átadott dokumentumok tartalmazzák, hogy a felülvizsgálatot a jótállás érvényességéig évente köteles megismételni. Tudomásul veszi, hogy az egymást követő felülvizsgálatok között maximum 12 hónap telhet el és az a következő 12 hónapig, de maximum a teljes garancia időtartamáig érvényes.

Hogy a Vásárló ne maradjon le az ingyenes felülvizsgálatról, minden évben az évforduló lejárta előtt 60-90 nappal emlékeztetjük a felülvizsgálat szükségességére a megadott e-mail címén. Ez az emlékeztető levél nem jelent automatikus jelentkezést a felülvizsgálatra, azt kifejezetten csak a Vásárló igényelheti nálunk e-mailben vagy postai úton.

A Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a felülvizsgálatra való igény bejelentésének elmulasztása, azaz az éves műszaki felülvizsgálat meghiúsulása, vagy a házhozszállítási díj ki nem fizetése a Vásárlóra visszavezethető okból a Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás érvénytelenítését, elvesztését vonja maga után.

A Vásárló elfogadja továbbá, hogy a felülvizsgálatra neki kell eljuttatnia a jótállással érintett terméket a Szolgáltató telephelyére (4400 Nyíregyháza, Dózsa György u. 23. fsz/10.). Amennyiben személyesen nem tudja a készüléket szervizünkbe behozni, a terméket futárszolgálattal vagy postai úton is eljuttathatja hozzánk. Igény szerint a szállítás lebonyolítását ügyfélszolgálatunktól is kérheti, ennek díja 2500 Ft/oda, 2500 Ft/vissza. A szállítás díja a Vásárlót terheli.

A házhozszállítás díja 5000 Ft (oda-vissza), melynek dupla értékét, azaz 10 000 forintot azonnal betesszük Online Pénztárcájába.

A Vásárló elfogadja, hogy a szállítás során keletkezett kárért vagy meghibásodásért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A Vásárló a laptopot minden tartozékával együtt, az eredeti csomagolásban adja át a szállító képviselőjének. Amennyiben az eredeti csomagolás már nem áll a Vásárló rendelkezésére, gondoskodnia kell a termék biztonságos csomagolásáról. Ha a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a laptop csomagolása nem alkalmas a biztonságos szállításra, a csomagoló anyagot kicserélheti újra (új felfújható légpárnás tasak és új Laptopbázis barna doboz). A csomagolóanyag ára 1000 Ft, melyet a Vásárló köteles fizetni a szállítási díjjal együtt a termék visszavételekor.

4. Kármegelőzési, kárenyhítési kötelezettség

Az esetleges következményi igényeket nem lehet fedezet alá vonni. A készüléktulajdonos vagy annak meghatalmazottja felelős a védett készülékért. Ez magába foglalja a gondos és előrelátó megóvást is. Olyan igényt, amelynél ez, vagyis a készülék tulajdonosától feltételezhető gondosság elmaradt, nem tartozik fedezet alá.

Karbantartási munkák elvégeztetése a Vásárló feladatát képezi. Ennek elmulasztása esetén meghibásodott termék javítási költsége a jótállási időn belül is a Vásárlót terheli. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás a fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezése előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.

5. Mikor nem érvényesíthető a Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás
A Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás a következő esetekben nem érvényesíthető:

 

A Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatás csak akkor fedezi igényét, ha Ön: rendelkezik a készülék vásárlását igazoló eredeti bizonylattal (számla) valamint rendelkezik a készülék eredeti, kitöltött jótállási jegyével, valamint a Laptopbázis 3 év Garancia nyilatkozattal.

A Laptopbázis 3 év Garancia igénybevétele során megadott adatok nem egyeznek meg a készüléken, a gyártó által elhelyezett adattábla, valamint a jótállási jegy, és vásárlást igazoló bizonylat adataival.

Ráadás- vagy reklámajándék meghibásodását, a Laptopbázis 3 év Garancia még akkor sem fedezi, ha azokat a védett készülékkel együtt csomagolták.

Pótlólag vagy utólag vásárolt tartozékra vonatkozóan.

A szolgáltatás megszűnését eredményezi a szakszerűtlen szerelés és üzembe helyezés, a jótállási időn belüli illetéktelen beavatkozás.

Laptopbázis 3 év Garancia szolgáltatásban viszonteladók nem vehetnek részt!

6. A Laptopbázis 3 év Garancia nem biztosít jótállást:

Ha a Szolgáltató vagy a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba a rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be.

Ha a meghibásodás oka saját vagy idegen vétkességre vezethető vissza.

Felhasználási anyag és kopó egységek, mint pl, merevlemez (HDD, SSD), akkumulátor, meghibásodása, elhasználódása, hálózati töltő kábel törése esetén.

Operációs rendszerre, szoftverre, BIOS hibára

A védett készüléknek a gyártó által megadott felhasználási célon kívüli alkalmazásakor, a nem rendeltetésszerű használat esetén, vagy az üzemi előírások figyelmen kívül hagyása esetén. Ez vonatkozik minden olyan hibára is, amely visszaélésre, szakszerűtlen használatra vagy nem megfelelő megóvásra vezethető vissza.

A normál, szokásos módon történő elhasználódás és kopás által keletkezett meghibásodások, ill. értékcsökkenések esetén, valamint az esetleges szerviz-, beállítási munkálatok költségeire.

A készülék teljesítményének fokozatos csökkenése esetén.

Por okozta meghibásodás esetén, amely a készülék szakszerűtlen kezelésére, ill. kopásra vezethető vissza.

Fizikai károk (például: törés, folyadék beömlés, túláram, elkoszolódás stb.) esetén.

Olyan meghibásodások esetén, amelyek a használat miatti fokozatos romlási meghibásodásnak (környezettől- és/vagy elhasználódástól függő hibák) minősülnek.

Rendszeres használatból eredő fokozatos elhasználódás esetén.

Korrózió, oxidáció vagy por felgyülemlése hatására keletkezett meghibásodás esetén.

Külső hatás okozta károk, üzembe-, illetve újra üzembe helyezési költségek esetén.

Karbantartási, beállítási, ellenőrzési, módosítási, tisztítási költségekre, valamint ezekkel kapcsolatban felmerülő károsodásokra.

Áramkimaradás okozta károk esetén.

Esztétikai részekre, például: könnyű burkolatok, gombok, műanyag vagy fém burkolatok, továbbá olyan kisebb károsodások esetén, amelyek nem befolyásolják az áru használhatóságát, a termék működését, mint például karcolások és más hasonló károsodások esetén.

Horpadásra és karcolásra.

Olyan átalakításra, illetve olyan kiegészítő használatára, amely nincs összhangban a gyártó ajánlásaival.

Abból fakadó hibákra, melyek abból adódnak, hogy az eredeti hiba észlelését követően a terméket továbbra is használták.

Hosszabb időn át fennálló nedvesedés vagy párásodás miatt fellépő károkra.

7. Hibabejelentés, hibabejelentési eljárás

Esetleges anyag- és gyártási hibából eredő hiba bekövetkeztekor a következőképpen járjon el.
A meghibásodást, ill. a meghibásodás lefolyását a készüléktulajdonosnak magának kell megfogalmaznia és leírnia.

A Vásárlónak a káresemény bekövetkezése, de legkésőbb a tudomására jutása után azt haladéktalanul, legkésőbb 3 napon belül be kell jelentenie (munkanapokon 9 és 18 óra között).

Telefonszám: 06-70/381-8839
E-mail cím: pcdcomputerkft@gmail.com

A fenti online felületen pontosan le kell írni a meghibásodás bekövetkeztének lefolyását.
Kérjük, saját maga töltse ki az űrlapot pontosan és a valóságnak megfelelően, annak érdekében, hogy elkerüljük a felesleges utólagos kérdéseket, ami az igényrendezést feleslegesen meghosszabbítja.
Hamis vagy szándékosan helytelen adatok megadása az igényrendezés elutasításhoz, a végzett javítások értékének visszaköveteléséhez, vagy akár büntetőjogi következményekhez vezethet.

8. A szolgáltatás esedékessége

Figyelem!
A szükséges alkatrészek beszerzése az alkatrész típusától és beszerzési helyétől függően néhány hetet vehet igénybe, de nem haladhatja meg a 90 napot. Amennyiben az alkatrész beszerzése a Szolgáltatón kívül álló okokból meghiúsul, azaz a javítás 90 napon belül nem teljesíthető, a Szolgáltató kötelezi magát, hogy a Vásárló részére egy új cserekészüléket biztosítson. A cserekészülék műszakilag minimum megegyezik a régivel.

9. A Szolgáltató adatai

Név: PCD Computer Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely: 4400 Nyíregyháza, Dózsa György u. 23. fsz/10.
Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Dózsa György u. 23. fsz/10.
Cégjegyzékszám: 15-09-076254
Email cím: pcdcomputerkft@gmail.com
Telefonszám: 06-70/381-8839

10. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató jogosult a www.laptopbazis.hu felületén keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani a Laptopbázis 3 év Garancia jótállás feltételeit, vagy a jótállás további igénybevételi lehetőségét megszüntetni.

A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően válnak hatályossá, azokat a módosítást követően igényelt Laptopbázis 3 év Garancia jótállásra kell alkalmazni.

A jótállás megszüntetése nem érinti azon termékekre fennálló jótállást, amelyet a Vásárlók már igénybe vettek, a Szolgáltató ilyen termékek esetében a jelen Feltételek szerint biztosítja a jótállás érvényesítésének lehetőségét.

Hatályos: 2018. 08. 26.-től.

 

A vásárlástól való elállásról:

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát a Cégadatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.
Termék visszaküldése:

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Az elállási jog gyakorlása az Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében szaküzleteinkben, vagy futárszolgálat igénybevételével, nyitvatartási időben az átvételi pontunkba történő visszajuttatással lehetséges. Az ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás lebonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja.

Szakértő kollégáink örömmel állnak minden kedves jelenlegi és jövőbeni ügyfelünk rendelkezésére, hiszen számunkra partnereink elégedettsége kiemelt fontossággal bír.

Bízunk abban, hogy a jövőben Önt is a partnereink  között üdvözölhetjük!

Demeter Gábor

Ügyvezető

Webáruház készítés
aprohirdetesingyen.hu olcso.hu kirakat.hu net-plaza.hu vatera.hu shopmania.hu

Online partnereink